Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.06.12. 22:08 Balzsam...

Tejszínnel az igazi...

Anyukámék hétvégi látogatása óta a hűtő alsó polcáról vigyorgott rám egy szépséges cukkini. Mivel imádom a rakott dolgokat, az ő sorsa is betejesedett. Mivel mellétámaszkodott egy tasak feketeerdei sonka, meg valami edami sajt, hát összeházasítottam őket. Nagy titok jön: mindig tejszínt használok a rakottas ételekhez, ettől nem lesz a habarcs gumiszerű, vagyis a tojásos rész olyan lesz, mint a pillecukor (nem annyira édes, nyugi).

Ráadásul tegnap az Ikeában lőttem egy új sütőtálat, úgyhogy vacsoráért kiáltott a helyzet.

Hozzávalók 2 személyre:

1 db. fiatal cukkini

3 közepes paradicsom

1 cs. feketeerdei sonka 

10 deka sajt szeletelve

1 tojás

fél dl. tejszín

frissen őrölt bors, só

pirított napraforgómag

margarin

 

A sütőtálat kikenem, és elkezdem egymás után rétegezni a cukkinit, a sajtot, a sonkát, és a paradicsomot. Amikor végigértem, lefedem fóliával, és a sütőben megpárolom az egészet. Amikor puha, (én szeretem, ha a cukkini kicsit roppan még) akkor a tojásból, tejszínből, sóból, és borsból készült habarcsot ráöntöm, és megszórom az egészet napraforgómaggal. Jöhet a készresütés fólia nélkül, pár perc alatt....

4 komment

Címkék: tojás paradicsom sonka sajt tejszín bors cukkini margarin feketeerdei


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr91517321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.06.13. 08:17:44

nagyon vicces, ahogy elkezdtem olvasni, hirtelen úgy éreztem, mintha Lea írná a receptet, miután a szülei hazautaztak... aztán kapcsoltam és most tök fura érzés

hát ez történt velem :)

Balzsam · http://pergola.blog.hu 2008.06.13. 08:26:40

Biztos elkészíti egyszer... tudod, a szálak mindig összeérnek :-)))

olgi73 2008.06.13. 22:33:25

engem mikor hívol már meg cukkinit enni? de főzhetel ám nálam is ilyen finomságot! hadd a munkát a csudába, főzzél nálam eccer már!

Balzsam · http://balzsam.blog.hu 2008.06.14. 05:29:29

Óóógikám, há'neked bármikor rittyentek mégilyenebbet, tudod hogy a hétre igértem hogy én főzök vacsit, most nálam lesz a nőgyűlés...
süti beállítások módosítása