Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.02.10. 19:51 Balzsam...

Citromos tavasz...

Ma isteni idő volt, kinyitottam az összes ablakot, és élveztem, hogy százágra süt a nap. Nem volt kedvem húst enni (bár Anyutól kaptam egy fél törpekakast, amiből levest kellett volna rittyentenam, de majd legközelebb..) így kiszedtem a tejtermékeket a hűtőből, hogy valami olyat készítsek, ami illik a hangulathoz... aztán takarítani kezdtem, szóval jócskán este lett mire a konyhába keveredtem.

A mozzarella nálam nagy kedvenc, bár a hagyományos paradicsomos megoldást ritkán választom, mert nekem az annyira nem jött be. Viszont Jamie Oliver pácolt mozzarellája, na az már igen :-) Változtattam ugyan az eredeti recepten, remélem másnak is ízleni fog...

A mozzarellát felkarikázom, és megszórom frissen őrölt borssal, és egy kis póréhagymával. Utána rányomok egy kis citromlét, és meglocsolom egy evőkanál olivaolajjal. Tejföllel borítom be, és a tetejére citromhéjjat reszelek. Aztán jöhet még egy kis olivaolaj, és néhány falat kéksajt....

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: oliva citrom tejföl mozzarella kéksajt


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr15333989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása