Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.03.09. 09:07 Balzsam...

Recept kis cetliről

Anyukám pár hónapja kis cetlin adta oda kedvenc receptjét, amit azóta is mindig rakosgatok a péztárcám egyik zsebéből a másikba. Az csak egy dolog, hogy az anya-recepteknek mindig van egyfajta "jajjdehazamennék" hangulata, de ráadásul nem lehet az evésüket abbahagyni. Az aranygaluska nálunk mindig nagy sláger volt úgyhogy bátran ajánlom mindenkinek.

 

Hozzávalók:

fél kiló rétesliszt

2 tojás

2 dl tej

2 dkg élesztő

5 dkg porcukor

8 deka puha vaj

darált dió

 

Az élesztőt felfuttattam a tejben, egy pici cukorral. A többi hozzávlóval együtt puha tésztává gyúrtam. Amikor megkelt, kis gombócokat raktam belőle egy kivajazott tálba,megszórtam cukorral, és darált dióval, aztán betoltam a sütőbe.

Amíg sült, addig fél csomag vaníliapudingból fél liter tejjel, mézzel,csipet fahéjjal öntetet készítettem.

Egy adag az három -négy gombóc, plusz egy nagy löttyintésnyi öntet.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr24990724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása