Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.02.08. 10:39 Balzsam...

Saaaaaaajt.....

Az a helyzet, hogy ha nincs időm, hajlamos vagyok a kelleténél több pénzt költeni élelmiszerre, mint kellene. Viszont cserébe találok olyan dolgokat (persze nem mindig), amikért tényleg érdemes több pénzt adni.

Ilyen a CBA hűtőpultjában mélyen rejtegetett sajtfondü. Az összetevők alapján igazi ízes csemege: fehérbort, cseresznyevizet adtak hozzá, hogy minél teltebb legyen a zamata. Bár kétfélét vettem, annyira nekem nem volt nagy a különbség. A vendégek viszont oda voltak érte, pillanatok alatt elfogyott. Barnakenyeret, répahasábokat, és zellerszárat adtam hozzá mártogatnivalónak.

Legközelebbre igérem lesz valami saját is, de hát tényleg rohanás volt a héten...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr29929696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gbsz · http://www.gabojsza.hu/ 2009.02.08. 11:20:53

Az a cseresznyevíz inkább cseresznyepálinka...(tüzes víz!?!)
Én is vettem ilyet, tényleg finom volt, a cseréptálkákat meg azóta is előszeretettel használom egyszemélyes adagoknál:-)

Balzsam... 2009.02.08. 11:35:21

Cseles... bár nem volt rajta külön alkoholtartalom feltüntetve, de tényleg, előfordulhat... mindenesetre ötletes. A cserépbigyókat én is hasznosítottam, az egyikben nemsokára kikel a metélőhagyma...
süti beállítások módosítása