Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.01.03. 18:40 Balzsam...

Az első ebéd

Hetekig/hónapokig készültünk az ünnepekre, aztán tessék, most elmúlt, vége. Ma elraktam a díszeket, nem volt sok meló vele, mert nem állítottam fát, sajnáltam volna, annyira keveset voltam itthon. De most, hogy lezártam a karácsonyi holmikat rejtő dobozt, elkezdtem várni a következő karácsonyt. Nem vicc ,annyira jó volt ez a két hét, hogy már most várom az idei év végét.

De térjünk vissza a lencséhez, ami nálam a lehető legegyszerűbben készül. Egy csomag lencséhez egy fej apróra vágott hagymát üvegesre pirítok olajon. Felengedem vízzel, dobok bele egy leveskockát, majd beleöntöm a lencsét. Nem szoktam áztatni, szerintem megfő az anélkül is. Dobok bele egy gerezd fokhagymát, egy babérlevelet, és közben ha kell, még sózom, borsozom.

Pirított virslifalatokat szoktam hozzá tálalni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr19855599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása