Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.12.24. 20:22 Balzsam...

Édes sertéssült kukoricás rizzsel

 

A Sparban találtam Jamie Oliver nevével konzumált fűszermalmokat, tehát adott volt, hogy ebből kell kreálnom valami ehetőt.

A köményes lime-os keveréket választottm, mert újabban egyre kevésbé szimpatizálok a pirospaprikás megoldásokkal, nem szeretem, ha minden úgy néz ki, mint egy pörkölt. A sertéshúst falatokra aprítottam, és jól beszórtam Jamie fűszersójával. Hagymát pároltam üvegesre egy serpenyőben egy kis olivaolajon, de dobtam rá egy nagy csipet cukrot, hogy egy kicsit karamelles legyen.  Megpirítottam rajta a húst, majd felöntöttem két deci fehérborral, és két deci vízzel. Takaréko elfőztem róla a lét, végül kukoricás rizzsel tálaltam, és bazsalikommal díszítettem.

Ezzel a lendülettel kívánok mindneknek nagyon kellemes ünnepeket, és persze boldog új évet is, bár addig még találkozunk... :-)

Szólj hozzá!

Címkék: spar hagyma víz olívaolaj rizs fehérbor karamell sertéshús oliver hellókarácsony jamie fűszersó


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr27840342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása