Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.11.14. 08:52 Balzsam...

Mediterrán hangulat novemberben...

 

  Nnna ilyen az, amikor az ember lányának két hónap kell a projekt befejezéséhez. mert ugye tökegyszerű megvenni a rákászos terítőt, de aztán irány a rákvadászat, ami nem mindig sikeres, pláne, ha az ember nem a mediterránumban, hanem a Rákos patak partján lakik. Még szerencse, hogy tegnap bementem a Lidl-be (lehet fintorogni, néha ott is kapni jópofa dolgokat) és vettem kőkemény 300 huf-ért helyes kis ráknyársakat. A ránézésre pondrószerű cucc nem volt fűszerezve, ezért otthon gyártottam hozzá egy kis fűszervajas pácot, és belehempergettem a pálcikára tűzött rákokat. Sót, borsot, fokhagymát használtam, és ettől bizony nagyon jó illatuk lett... Köretnek egy kis zöldsalátát készítettem rukkolából, és tépősalátából.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr71768334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása