Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.08.14. 07:18 Balzsam...

Augusztusi hangulat

 Tegnap volt egy szabad (fél) délutánom. Azt sem tudtam, mit kezdjek a rámszakadt hatalmas szabadsággal, hazafelé menet ahelyett, hogy pihentem volna egy kicsit, bementem a Kikába. Ez most itt a reklám helye, bár nem igazán szeretem ezt az áruházat (néha, sőt legtöbbször a régi német katalógusáruházak kínálata jut róla eszembe, ami fotón jól mutat, aztán közelről megnézve ultragagyi), de most találtam pár dolgot, ami megtetszett. Végül csak a képen található kék terítő jött velem. Ugyanolyan színű, mint a kanapém szövete, és egy hatalmas rák van rajta. Eredetileg konyharuhának árulták, de ki emlékszik arra már, pláne, hogy jól mutat az étkezőasztalon... és majd rákvacsora is lesz. Mert a terítő, és én megérdemeljük.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr15615164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi 2008.08.14. 13:45:52

Hajrá rákok!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása