Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.07.06. 10:15 Balzsam...

Pácolt feta másképp...

 

   Egyszer már felraktam a kedvenc pácolt fetám receptjét, de pénteken olyan vendégek jöttek, akiknek merészebb az étvágyuk, így kicsit megszaladt a kezem a fűszerezésnél. Jelzem megérte, Petre barátnőm két falat között üdítőt öntött magába, és rdítva közölte: Ez isteniiijuhááájéééééééé.... a tájszólást az erőspaprika okozta. 

 Szóval ugyanúgy egy nagy doboz fetából készült ez a keverék is, de közé Rómából hozott pepperoncino, tárkony, szárított metélőhagyma, és néhány karika méregerős zöldpaprika került. (Megjegyzem tényleg ízlés kérdése, de nálunk az erős, az méregerős. Aki nem könnyezik, az mehet haza :-)) Az egészet az üvegbe töltöttem, és színültig töltöttem extraszűz olivaolajjal.

Tekertem bele egy kis borsot is, bár annak az íze nem annyira érződik, talán legközelebb többet teszek bele. Pirítóssal ettük, és ennek is a vége, amikor már csak a sajtcafatok, meg a paprikadarabkák maradnak, kitűnő pác csirkemellfalatkákhoz. beledobni, összerázni, egy napra be a hűtőbe, és lehet sütni...

 

 

2 komment

Címkék: erős olívaolaj bors tárkony feta zöldpaprika pepperoncino


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr86555477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziszi 2008.07.07. 10:04:49

Már a multkor is akartam kérdezni: mit csinálsz a maradék olajjal?????

Balzsam · http://balzsam.blog.hu 2008.07.07. 10:06:54

Azt írtam a végén, hogy husipácolásra használom...tök finom...
süti beállítások módosítása