Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.05.28. 08:43 Balzsam...

Grillezett mozzarella...

 

Este kilenckor hazaesni rémálom, mégis nálam elég rendszeres. Pont tegnap tárgyaltuk meg az egyik kollegával, hogy ennyire este már vétek enni, én mégis valamilyen biológiai csoda folytán mégis pont kilenc és tíz között vagyok farkaséhes. Mozzarellát mindig tartok a hűtőben ,aztán hogy  mi lesz belőle, az pusztán a lustasági faktor függyvénye.

Találtam a boltban bazsalikomos mozzarellát, ami lehet, hogy az autentikus olasz konyha rajongóinak felállítja a szőrt a hátán, de nekem szimpatikus lett, hát megvettem.  Kevés olivaoljon meggrilleztem, és zöldsalátából, paradicsomból, és pirított napraforgóból készítettem köretet mellé. Olivaolajjal locsoltam meg, pontosabban azzal a szafttal ,ami a sajtgrillezésből visszamaradt....

Szólj hozzá!

Címkék: saláta oliva paradicsom bazsalikom mozzarella napraforgómag


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr55491278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása