Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.05.01. 16:48 Balzsam...

Mondtam én...

...hogy csurran-cseppen valami szabadság alatt is...

A szabadság istenien telik. Nyárillat van, zölderdőillat, és kutyabolondéria. Ünnepelve a munkát, még arra is futotta erőnkből, hogy gulyáslevestesztelő helyre menjünk. A Desperado igazi kisvárosi vendéglő (Kiskunfélegyházán), nem túl kifinomult konyhával, de a tipikus alföldi fogásokban verhetetlen. Ezúttal Apukám volt a tesztalany. Már az úton is gulyásleves után sóvárgott, tehát még a kicsit csiribirire sikeredett étlap láttán sem lehetett eltántorítani ettől a döntéstől.

 

A gulyáslevesnek szerintem egyetlen baja volt: olyan forrón hozták ki, hogy fél óráig csak fújkálta szegény. De ízre rendben volt a jóféle marhahúsból készített leveske. A husi falatnyi adagokban, a zöldség éppen kellő mennyiségben került az elegybe.

 

Nem akartam belekeverni a mi ebédünket a történetbe, sem Anyukám  rántott husis menüje, sem az én tintahalkarikám nem passzolna a képbe, a lényeg, hogy a tesztalany jóllakott... majális örömére...

 

Anyu még beszerzett némi medvecukrot, ami szintén nem passzol ahhoz, hogy a Desperado a vadnyugat hőseinek ajánlja konyháját, na de mindegy. A medvecukor nem veszhet kárba...

2 komment

Címkék: zöldség marhahús gulyás desperado


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr72450029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarjányi Lenke 2008.05.03. 23:08:06

Nem tudtam,hogy az írás is ilyen jól megy.Gratulálok!
süti beállítások módosítása