Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.04.25. 10:24 Balzsam...

Csili és sárgabarack...

 

Az új muffinsütő remekül bevált, továbbra is mindent beledobálok a sütikbe, ami nem nagyon ijesztő és megdöbbentő, bár a csili, a csoki, és a sárgabarack szerintem pont passzol egymáshoz. A hagyományos háromtojásos muffinrecept volt az alap, szép pufi sütik lettek belőle...

Hozzávalók:

3 tojás

3 ek cukor

3 ek liszt

fél cs. sütőpor

fél vaj

egy ek sárgabaracklekvár

nyolc kocka csoki

plusz fél tábla olvasztva

egy csomag aszalt sárgabarack

nagy csipet csili

 

A csokit és a vajat mikróban megolvasztottam, és hozzáöntöttem a liszt-tojás-cukor-sütőpor elegyhez. Összeturmixoltam, és elosztottam a formában a tésztát. Mindegyik tetejére raktam csokikockát, és apróra vágott sárgabarackot....

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: csoki sárgabarack vaj cukor csili liszt


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr18441393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása