Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.12.16. 09:04 Balzsam...

Édes kis semmiség...

Stockholmban olcsó a marcipán (de szerintem csak az az egy dolog) ígyhát hazahurcoltam egy fél kilónyit. Sőt, velem jött egy adag kandírozott gyümölcskeverék, ami egyszercsak fejestugrott a marcipánba. Kicsit gyúrogattam rajta, aztán kockákra vágtam, és meghempergettem kakaóban. A túlsó kupac két tábla étcsoki és chili keverékéből készült. Nem nagy kunszt, csak olvasztani, keverni, és nyomózsákból formázni kell. A tetejére fenyőfás cukorkákat szórtam. 

Azt nem tudom garantálni, hogy csak mert sokat csináltam, sokáig is fog tartani. Ismerve a családom kapacitását, pár óra alatt el fog fogyni ez a kis bonbonkupac... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr16825660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása