Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.08.21. 08:18 Balzsam...

Fogyókúra 3. nap

Tegnap reggel egy kávéval indítottam, nem is számítottam rá, hogy csak fél kettőkor tudok ebédelni, mindenesetre még így is meghaladta az erőmet egy teljes adag csevap kolbászkáinak elfogyasztása. A bűnözés része a dolognak egy fél adag sült krumpli volt, amit nem tudtam megállni. Ettem viszont sok-sok paprikakrémet, ami hideg volt és isteni finom. Délután az ünnepre való tekintettel ettem egy kis marcipánkockát, de ezzel asszem ki is merült a tegnapi kajamennyiség. Nem álltam mérlegre, gondoltam várok szombatig, akkor nagyobb lesz az öröm (vagy az elkeseredés).

Az egész egyébként leginkább olyan érzés, mintha pihentem volna egy nagyot, ma reggel például nagyon könnyen keltem fel, és a kávén is éreztem, hogy csak megszokásból iszom.

Folyt köv.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr24625512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása