Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.08.10. 20:45 Balzsam...

Fehérborral, bazsalikommal...

  A sarki közért gyér húskínálata csak a darált pulykahúsig terjedt, ezért kénytelen voltam rögtönözni. Paradicsomos ragut készítettem belőle, lilahagymával, fokhagymával, bazsalikommal. Finom lett, bár aztán rájöttem, hogy hajtani kellett volna még egy kis marahahúst, mert azzal jobb lett volna. Pennét főztem hozzá, és sajttal a tetején megsütöttem.

 

Hozzávalók:

30 dkg darált hús

1 fej lilahagyma

2 gerezd fokhagyma

1 szál sárgarépa

2 dl fehérbor

2 doboz paradicsomsűrítmény

víz, olivaolaj, bazsalikom, só, bors

A hagymákat pépesre daráltam, és megpároltam olivaolajon, felengedtem a borral, és a paradicsommal. A darálthúst, és a nagyon apróra kockázott répát is beleraktam sóztam borsoztam, adtam hozzá egy adag bazsalikomot, és lassú tűzön addig pároltam (néha önöttem hozzá egy pici vizet) ,míg a répa puha lett. ... 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr10609718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása