Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.06.23. 06:23 Balzsam...

Sajttal töltve...

 

  Anyukám kertjében most virágzik javában a cukkini. Helyes kis mézsárga bimbókat hozott a nagy bokor, és bár olaszországban egy kicsivel nagyobbakat láttam, úgy gondoltam, hogy valamit azért ezekben is lehet tölteni. Találtam a hűtőben metélőhagymás sajtot, kis kockákat bújtattam a szirmok közé, majd egy pici tojásos lisztes bundába mártottam a virágokat, és kisütöttem olajban.

Sok paradicsomot raktam mellé, isteni nyári vacsora...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr43534513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása