Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.05.14. 21:34 Balzsam...

Mert az első kánikulához ez illik... 2. rész

 

Igen, elismerem, egy torkos dög vagyok. Minden valamirevaló konyhatündér kibírja, hogy szegény, ártatlan bodzavirágok zamata kiteljesedjen a citromlé, és a menta összeérjen, és végül szappanlé kinézetű, ámde mennyei itóka készüljön belőle, DE!!!És ezt most ötször (kis túlzásokkal hétszer) aláhúzva írom:

Mivel sok (kb húsz) virágernyőt tuszkoltam a fazékba, és leheletfinom hársmézzel pácoltam az italkezdemnyt, sőt még némi vudut, miegymást is mondtam rá, kb. öt óra múlva már elégedett mosollyal halászgattuk a kósza virágokat a pohár aljáról. Nem kellett neki 24, vagy 48 óra. Igen, a virágokat le kell öblteni felhasználás előtt, és igen, meg lehet enni őket, nem nő második feje tőle a vendégeknek.

És igen, frisítő és finom... és mind egy cseppig elfogyott :-)

2 komment

Címkék: virág citrom bodza cukor


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr69469121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.14. 22:28:29

bevallom töredelmesen, én soha nem öblítem le a virágokat... nem csak azért mert így több virágpor marad benne, hanem mert szerintem egy öblítés nem tisztítaná meg úgyse

Balzsam... 2008.05.15. 04:23:42

:-DDD igazad van, ez csak önámítás... muhaha....
süti beállítások módosítása