Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.04.23. 10:06 Balzsam...

Minden ami zöld, piros, és krémes

  

 

Kénytelen-kelletlen fogyókúrába kezdtem. Nincs éhezés, minden napra jut ezer kalória, némi mozgás, remélem lesz valami eredménye, különben mókusok közé vetem magam.

Nagy kedvencem ilyenkor a bazsalikomos camambert saláta, amibe lényegében minden belemehet, ami zöldség címén a hűtőben van, én paradicsomot, endiviamixet és sok-sok friss camambertsajtot kevertem össze, és egy kis borssal,olivaolajjal löttyintettem le.

Szerintem egy adag nincs több 250 kalóriánál, és isteni finom....

2 komment

Címkék: oliva camambert paradicsom bors endivia


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr30438292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olgi 2008.04.27. 23:45:17

leírjam a napom? elmentem futni, tehát mozogtam. erre ettem két joghurtot banánnal, ebéd helyett. virág vásárlás és ültetés után fél oliva bogyós vajas kenyér, egy kinder akármicsoda csoki és két kanál lekvár. barátnőmnél lúdláb torta este kilenckor. Belga barátnőmmel skype 10-től, mellé aftereight. hahaha, ilyenkor már jöhet! :-) elvégre elmúlt nyolc... szerinted nekem is salizni kéne?!

Balzsam · http://balzsam.blog.hu 2008.05.03. 18:54:08

ÓÓÓÓÓgi, hát te így vagy széééép!!!
süti beállítások módosítása