Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.04.21. 10:35 Balzsam...

Biemvenido...

 

 

Hamisítatlan dél-amerikai finomság, a Copacabana strandján, biciklicsomagtartóról árulják tenyérnyi szeletekben. Lényegében tök egyszerű, egy a titka, hogy friss (és nem szárított) kókusz kell hozzá.

Tejberizst főztem, amibe a fél kókuszt reszeltem még a legelején. A kész rizst beleterítettem egy kisebb lapos tepsibe, és a tetejét meglocsoltam kókuszkrémmel. Az egészet megszórtam vékony kókuszszeletekkel, és tadammmm: kész is :-)   Utólag jutott eszembe, hogy kókuszkrémlikőrrel is meg lehetett volna locsolni, na de hát az már tényleg igazán luxus... így is nagyon finom...

Szólj hozzá!

Címkék: tej kókusz rizs kókuszkrém


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr6435062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása