Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.03.22. 13:17 Balzsam...

Nyuszulás...

Napokig kerestem megfelelő répatorta receptet, aztán az én répatortám a sok-sok találat keveréke lett. Minden jót beleraktam, az egyik recept barnacukrot írt, a másik fehér, és barnacukor elegyét, a harmadik mézet. Én mindegyikből tettem egy keveset, és ez lett az eredmény.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hozzávalók:

5 tojás

2 ek kristálycukor

2 ek barnacukor

1 ek méz

5 ek liszt

1 cs sütőpor

3 közepes répa reszelve

 

Máz:

2 cs. Natúr medvesajtkrém

fél cs vaj

1 ek méz

1 kávéscsésze porcukor

kandírozott narancs

 

A tésztához piskótát készítünk, majd beleforgatjuk a reszelt répát. 25 perc alatt sül meg.

A máz hozzávalóit a narancshéj kivételével összekevertem, és rákentem a tészta tetejére. A narancshéj lett a díszítés, a zöld valami a tetején a maradék krém egy kis mandulaaromával.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: répa narancshéj liszt barnacukor medvesajt kandírozott


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr51392202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása