Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.03.18. 22:24 Balzsam...

A vizualitás csodája...

Szilvi májasért könyörög. Én meg bármilyen ehetőért. Fogyózok. Ettem ma már szilvalekváros derelyét, de a cukor nélküli változat kevésbé hozta a kivánt hatást. Persze reggel répával és joghurttal kezdtem, de ettől még rohadt éhes vagyok. Plusz takarítom a fagyasztót, ami még ront a helyzeten. Szembe találtam magam olyan kincsekkel, mint:

1 adag házi disznótoros. (közben pisil a hűtő)

1 adag levesnek való libaaprólék

1 adag velő (piritósra kenve isteni)

2 adag nudli

1 adag gyorsfagyasztott melegszendvics (sicc)

3 zacskó meggy

2 zacskó leveles tészta

Nos a kincseket Viki szomszédasszony őrzi, különös tekintettel a libadarabokra. Szilvinek meg üzenem, hogy lesz még májas.... csak türelem....

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr31386889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása