Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.01.23. 08:23 Balzsam...

Behozom a lemaradást...

Persze, volt a héten is főzőcske, csak éppen odáig nem jutottam, hogy bármit is írjak, mert sok volt a munka. Ráadásul a hétvégén velem jött az IKEA jóvoltából két fiókos szekrény, meg néhány polc, amikből a szekrények már felépültek (köszönönet Annamarinak a segítségért), de a polcok még mindig ott támaszkodnak az ebédlő asztal mellett, mert nem votl időm szegényekre. Mivel szerdán nőegyleti gyűlés volt, harapnivalót kellett gyártanom. Tavaly már felraktam a pácolt fetát, ez most a fapados változat, mert hétfőn este kilenckor nem volt már otthon se olívaolaj (majd jól elszégyellem magam) se zöldpaprika. Így a csilis változat készült, amit valami grillaromás olajba raktam (kicsit füstös aromája van),és a a már emlegetett Jamie Oliver csilis fűszersóval ízesítettem. Szerdára isteni puha trutymó lett belőle, puha magos kenyérrel, és zöldhagymával ettük.

Majd elfelejtettem, a chips fokhagymás tejfölbe mártogatva a legfinomabb....és ezúton kérek elnézést minden pasitól, akit kitárgyaltunk...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr71897068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása