Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.01.23. 09:05 Balzsam...

Hideg estékre

 

 

Igazából Palócprovence blogjáról vettem a fokhagymaleves ötletét, de aztán nem tartottam a receptben leírtakat, mert még mindig a "dobáljunkmindentafazékba" tipusú főzés lelkes híve vagyok. Jól átfagyva értem haza, úgyhogy a hagymaleves volt a legjobb megoldás az aktuális állapotra.

A fokhagymákat megpucoltam, beledobtam a vízbe őni, mellédobtam a leveskockát, és a meghámozott, felkockázott krumplikat. Lehet kísárletezni, én most egy kis bazsalikomot dobtam bele, de szerintem a tárkony, vagy a kakukkfű is simán passzol hozzá. Kicsit belenyúltam a botmixerrel, és a végén füstölt sajtot kockáztam bele, ami mire az asztalra került a leves, kicsit felolvadt, és krémessé tette a levest.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr47897102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása