Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.12.31. 21:11 Balzsam...

BÚÉK!

Az év utolsó lendülete egy méretes malacpecsenyére irányult. Kicsit kétségbe voltam esve, mert ilyet még nem készítettem, de itt is bevált a mindent bele módszer, vagyis ami szimpatikus volt, azt rászórtam/kentem.

A kb két kilós husira ráment egy fej fokhagyma pápesítve, kakukkfűvel, olívaolajjal, sóval, borssal keverve. Kihagytam a bőrös felét, azt bevagdostam, sóztam borsoztam, plusz az egészet megdöfködtem késsel, és a lyukakba fokhagymagerezdeket tömtem. Kb két órát párolódott fólia alatt, két deci vizet öntöttem alá, majd egy órát sült, és közben sörrel locsolgattam.

Hát akkor BÚÉK, remélem mindenkinek teljesül mindaz, amit éjfélkor kívánni fog....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr48850895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása