Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.08.24. 07:41 Balzsam...

Fogyókúra 6. nap

A helyzet stagnál, ha a klasszik Magyar Rádiós szlenget akarnám idézni. Persze vessek magamra, ha közben lakodalmakban kell przentálnom és mindenféle tortákat raknak elém. De becsületemre váljék, a magát marcipánnak álcázó cukortészta bevonatot úgy otthagytam, mint a huzat. Inkább a grillezett bébikukoricákra, és a vega töltött gombákra koncentráltam. Mert fő a lelkiismeret. Ja és próbáltam mindezt letáncolni. Hátha...

Mindenesetre Amália gyönyörű menyasszony volt... képek később, mert most még csíkban van a szemem, és úgy érzem magam, mint akit megvertek....  

Elmúltak a csíkok, itt a fotó:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr10630029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olgi 2008.08.26. 10:28:29

Te egy hőőős vagy! Még igy is, hogy esküvő,kis elhajlás, ilyenek! Nagyon büszke vagyok elhagyott kiloidra! En mostanság szerelmes vagyok, az sem rossz fogyókúra. Persze azt sajnos nem lehet a gyógyszertárban megvenni. Különben vettem volna már rég egy nagy dobozzal! :)
Igy tovább!

Balzsam · http://balzsam.blog.hu 2008.08.26. 11:09:53

Hát az se semmi... igazán jó dopping, ha az ember tetszeni akar valakinek. Lehet, hogy én is jobban haldnék.. na de hát nem vagyok telhetetlen, mert az sosem vezet jóra... :-D
süti beállítások módosítása