Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.05.17. 17:53 Balzsam...

Teamániások előnyben...

 

Hát igen, a megszállotság, az megszállottság. Pedig teázni nagyon jó, és ezt sokan, és sokféleképpen igazolták már. Elég, ha csak a gőzölgő tea illatára gondolok.

Zsuzsitól kaptam a legfinomabbat. Szibériából hozta, igazi mályvatea. Olyan illata van, mintha egy egész erdőnyi mályvaszirmot rejtene az üveg, pedig (sajnos) már csak kis adag van belőle. A mályvatea mélypiros, és édeskés. Kevés mézzel állítólag tökéletes kelléke egy fogyókúrának, bár én leginkább télen szoktam inni, amikor átfagyva érek haza.

A Teekanne teáit régóta szeretem. Igazi női teákat készít, és bár tudom, hogy a marketingesek ügyes munkájának köszönhető, de a szépségtea, és az alakformáló tea is pontosan eltalálta a női célcsoportot. A Zen Chai, és a White tea külön kategória, nyugtatóként kellene árulni a patikában őket ...

A Twinings a nagy klasszikus. A narancsos-búzavirágos a kendvenc, bár itthon ritkán lehet kapni. A karácsonyi változat ugyan annyira nem jött be, de még mindig ez a legmegbízhatóbb minőségű teacsalád, amit gondolkodás nélkül megveszek a boltban...

A Gárdonyi Teaház Ünnepi Percek teája pillanat alatt elfogyott. Még az ünnepi perceket sem várta meg. Nagyon finom, cseresznyés-narancsos-fűszeres íze volt, és azóta sem láttam sehol. Nyilván mert vége az ünnepnek.

Jordániában vettem a másik kedvencet: Egyszerű fémdobozos zöld tea, ami azután vándorolt a kosaramba, hogy előttem négy jordán anyuka is gondolkodás nélkül dobta bele a sajátjába. Karakteres íz, édesíteni sem kell.   

És mindehez isteni hársmézet szoktam venni... mert megérdemlem :-) 

 

Szólj hozzá!

Címkék: tea teekanne twinnings


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr90474269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása