Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.04.08. 09:15 Balzsam...

A fúziós konyha gyötrelmei...

Namost. Az én fúziós ötleteim úgy szoktak kinézni, hogy kinyitom a szekrényajtót (a spájznak nevezett szekrényét) és végignézem a tartalmát. Kiveszek ezt-azt, amiből úgy gondolom, hogy boltba menés, vagy nagyobb erőfeszítés nélkül ebédet lehet "fúzionálni".

A műveletet még kábé ötször megismétlem, amitől úgy néz ki a konyhapult, mint egy piac, és egy raktáráruház keveréke, de nem is ez a gond, hanem az, hogy ilyenkor az ember lánya már nem tudja eldönteni, hogy az otthonról kapott kolbászt, vagy a fagyasztóban talált meggyet alakítsa át menüvé. Aztán szelektálok, hozzárakok, elveszek, és végül marad valami, vagy valamik, amikből elkezdek kotyvasztani.

A jó kis magyar házikolbásszal már régóta terveim voltak, még jó, hogy megtaláltam egy adag olasz ragut, amiben én keveselltem a húst, szóval felülkerekedett kannibál énem, és serpenyőbe karikáztam a kolbit, meg egy fej llilahagymát. Aztán ráöntöttem a ragut, és öszerottyantottam az egészet.

Az elegy egy adag pennére került, az egészre pedig egy darabka parmezén reszeléke, és egy adag bazsalikom.... hát így nézett ki a végén:

2 komment

Címkék: hús parmezán bazsalikom ragu kolbász penne


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr8416384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mamma · http://dallacucina.freeblog.hu 2008.04.08. 11:40:07

Szia, Balzsam!
A fúziós konyha nem teljesen erről szól:-)), én inkább kipakolós módszernek nevezném, amit egyébként magam is igen gyakran gyakorlok:-)) és éppen ezért nagyon szimpatikus. Ebből lesznek ugyanis a legjobb, de sajnos megismételhetetlen vacsorák!!

A fenti fogás azért nem is annyira fúziós:-)), és tök finom lehet!

Balzsam · http://balzsam.blog.hu 2008.04.08. 12:07:35

hát pont ez a lényeg.... hogy semmi köze hozzá.... :-DDD
süti beállítások módosítása