Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2007.12.16. 14:12 Balzsam...

A kommersz flekkensó feltámadása...

   Hazavittem némi gombát, meg csirkecombot, és még szerencse, hogy kinyitottam a fűszeres fiókot, így nem egy snassz grillezett comb lett belőle. Ja, ott volt még a hét közepén kikevert fűszervaj is, na az is jól jött. (krémsajt+vaj+bazsalikom+só+bors)

Ráadásul elfogyott az alufólia, ezért előkaptam a sütpőapírt, és abba bugyoláltam be a fűszerezett húsokat. A gombából, egy kis hagymából, meg a fűszervajból lett egy kis szósz, köretnek meg a fogyókúra okán egy kis salátát raktam mellé.... (a fogyókúra nem komoly ám... holnapra kiheverem) 

Szólj hozzá!

Címkék: csirke gomba bazsalikom fűszervaj sütőpapír


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr35265802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása