Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.08.28. 05:31 Balzsam...

Fogyókúra 7-8. nap

Nagyon ciki, nem emlékszem, tegnap előtt mit ettem. Azt hiszem nem sokat. Viszont a pszichológiai hadviselés jegyében tegnap (hogy nekem is jó legyen) beiktattam egy kis gombás melegszendvicset. Igen, az a klasszik, amit minden valamirevaló talponfetrengő büfében árulnak. Plusz fél adag pulykaragus tészta ebédre, és ennyi. Mérlegelés majd hétvégén, mert addigra talán lesz eredmény.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr86637106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilii · http://chilii.blogter.hu 2008.08.28. 10:27:13

üdv a klubban, most fedeztem fel, hogy te is fogyózol. én csak azt tudom tanácsolni, hogy amiből lehet, abból jó sokat kell enni, hogy úgy érezd legalább egy rövid ideig, hogy nem vagy éhes! ;)
én rengeteg gyümölcsöt eszem, és hétközben ebédre többnyire serpenyős zöldséget. a húst többnyire hétvégére hagyom, akkor úgyis nehezebb megállni az evést! sok sikert!
süti beállítások módosítása