Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.06.05. 06:50 Balzsam...

Csak mert nem bírtam aludni...

Jött ez a fránya front, kinn olyan idő van, hogy az ember legszivesebben takaróval a fején aludna délig, én meg pont ilyenkor nem birok aludni.

Ennek az a következménye, hgoy reggel hatkor már reggeli után nyújtogatom a nyakam. Jelzem még mindig tart a szülői tojáskészlet, nem is merem megszámolni, hány kis törpetojás bújkál még a cipősdobozban, szóval ma tojásnapot tartok.

Az én kedvenc rántottám könnyű és habos, három tojáshoz adok egy kis tejszínt, pici sót, borsot, és úgy keverem addig, amíg szép világos, és egynemű nem lesz az alapanyag.

Lilahagyma a legtökéletesebb hozzá, és bár van itthon kolbász, azért reggel hatkor az túlzás lenne (bár a rántotta is az)... mindenesetre egy pici olivaolaj, és vaj keverékében megsütve isteni finom. A végén lapkasajtot szoktam rádobni...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr16504527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lekvároskukta · http://lekvaroskukta.blogspot.com 2008.06.06. 22:38:29

Szia Balzsam!
Most vettem csak észre a kommentedet nálam, válaszoltam is :)
Üdv
süti beállítások módosítása