Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.06.02. 21:08 Balzsam...

A láthatatlan csoda

 

 

Egy évvel ezelőtt málnát rendeltem. Ipari mennyiséget, húsz kilót. Olyan voltam, mint a kislány, aki nem tudja mi az elég. Eszegettem, nézegettem, és aztán rájöttem, hogy ez kell egész évben. Ez a semmihez sem hasonlítható friss íz. Életem első dzseme így mentás málna, és rumos málna lett. Valami dzsemfixet vettem hozzá, és magam is meglepődtem, hogy még most, egy évvel az utolsó rottyanása után is mennyire finom. Palacsintába töltöttem, ott is jól érzi magát :-)

Szólj hozzá! · 4 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr66500167

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: sitio web 2017.11.07. 06:03:53

Fészekhinta házilag! - Furdancs Blog

Trackback: arreglo floral artificial paso a paso 2017.10.16. 02:26:37

ver videos gratis de mujeres violadas po - Singulair mini 4mg antihistaminika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása