Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.01.14. 10:53 Balzsam...

Gyógyszer

Itthon ülök betegen, ezért elkezdem leüríteni a hűtő tartalmát. Ebben az a legszebb, hogy igazi kincseket találok:

1. Egy túlérett banánt, amiből egy kis mézzel, és csipet fahéjjal turmixot gyártok.

2. Hatalmas almákat, egy szelet Kamillának (ő egy tengerimalac) egy szelet nekem.

3. Kis edényben péntekről maradt rakott cukkkinit, ami megint a mindent bele elven készült, tehát gyorsan gyógétellé nyilvánítom, és melegíteni kezdem.

A cukkinit egyébként is imádom (mint rájöttem, Kamillánál ez a zöldség a kivétel) néhány karika krumplit leöntöttem a legutóbbi olazs napokon vett húsraguval, rákarikáztam a cukkinit, rányomtam egy kis sajtkrémet, és lealufóliázva betoltam a forró sütőbe. Egy szúk óra múlva reszeltem rá parmezánt, és rágrilleztem.

A vendégeknek ízlett, kb egy adag maradt meg, na ezt eszem én most :-)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr10296629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása