Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.10.21. 16:43 Balzsam...

Vasárnap délelőtt sült...

 Az elveszés oka megint csak a munka, de a hétvégén süthetnékem támadt, miután hazajött velem némi mézeskalácsfűszer. A hozzávalók tökegyszerűek, az eredmény viszont isteni lett, úgyhogy tényleg érdemes megsütni.

Hozzávalók:

3 tojás

3 ek cukor

1 ek méz

1 vaj

2 ek liszt

fél zacskó sütőpor

fél zacskó mézeskalácsfűszer

1 tábla étcsoki

mandulareszelék

A csokit és a vajat gőz felett összeolvasztottam, a tojásokat szétválasztottam, a sárgáját kikevertem a cukorral, a mézeskalácsfűszerrel, és a csokis-vajas keverék felével. Hozzáforgattam a felvert tojásfehérjéket, és a lisztet a sütőporral. Gyümölcskenyérformában megsütöttem, a végén bevontam a maradék csokis vajas krémmel, és megszórtam mandulával.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr831465755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása