Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.06.26. 21:04 Balzsam...

Majdnem gyümölcsnap...

Komolyan irigylem azokat, akik kibírják egész nap gyümölcsön. Biztosan a génjeimmel van baj, de én meghalnék ha egész nap semmi mást nem ehetnék. Na de a jó szándék...az tengernyi van... pláne, hogy egy hónapja szemezek az új zsákmánnyal, egy kis palack narancsos balzsamecettel. A fagyasztóban talált oldalas adta végső löketet, ehhez kellett pácot készítenem.

A hús egyébkélnt szerintem bármilyen lehet, mert a pác annyira finom, hogy bármin el tudom képzelni. Szóval 2/3 olivaolajba öntöttem 1/3 narancsos balzsamecetet, és hozzlötttyintettem 1 deci narancslét. sóztam, borsoztam, és egy kiskanál mézzel összekevertem. 1 napot állt benne a hús, aztán pácostól tepsibe raktam, s fél óra párolás után grill alatt készre sütöttem.

2 komment

Címkék: méz balzsamecet olívaolaj bors narancsos narancslé oldalas


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr141210881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása