Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.05.31. 21:18 Balzsam...

Ronda és finom

 Na volt sütés is, ez lett belőle. Banános mifene.

Kivettem a sütőből, kiborítottam, elcsodálkoztam, szabadkoztam, hogy húúúdegázulnézezki, aztán megettük, ert akármennyire ronda, azért jó íze lett. Fajtája szerint olyan mint a tarte tatin, de mgse, mer banánt raktam a fenyőmézkaramellbe, ami persze rendkívül extrán hangzik de bármilyen méz megteszi, egy kis cukorral, a lényeg, hogy pont olyan ropogós legyen a kéreg a tetjén, mint a linzertészta az alján... ronda és finom... ez mr egyszer bejött valami csokireklámban... :-)

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro banán gasztronómia balzsam tarte linzertészta tatin


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr381155705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása