Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.05.23. 18:31 Balzsam...

Rakott krumpli spárgával

 

Megvártam, hogy értelmes méretűre növekedjen az ablakban a fűszernövényállomány: kétféle bazsalikom, tárkony, metélőhagyma, és kakukkfű burjázik a balkonládákban, úgyhogy idén végre kihagyhatom a boltban méregdrágán vett növénykék vásárlását. Ez persze nem indok arra, hogy ilyen sok időt kihagytam, de nem is nagyon volt időm főzni.

Először vettem az idén újkrumplit, kicsit elgondolkodtam a boltban, mert még korainak tartottam, de aztán nem csodálkoztam tovább, és elhoztam. A spárgát már régóta nézegettem, úgyhogy az nem volt kérdés. Ja, és megint valami szolíd fogyókúrafélét csinálok, úgyhogy óvatosan kellett főzőcskézni. A lelkiismeret ugyebár... 

Hát ez lett  belőle. 

Hozzávalók:

50 dkg újkrumpli

1 csomag  snack kolbász

fél csomag spárga

2 szál újhagyma

1 kis csokor kakukkfű

olívaolaj, zöldfűszeres só, bors

A krumplit megfőztem, és falatnyi darabokra szétnyomkodtam egy kiolajozott tálban. Rászórtam a karikára vágott kolbit, és rárendeztem a spárgát. Megsóztam (vettem valami szlovák fűszersót, nagyon finom) megborsoztam, és meglocsoltam olívaolajjal. A tetejére friss kakukkfű került. Fólia alatt 20 percig, majd fólia nélkül pirulásig sütöttem.   

Szólj hozzá!

Címkék: étel gasztro krumpli gasztronómia spárga olívaolaj bors rakott kakukkfű balzsam sütő újkrumpli


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr121139522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása