Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.03.16. 12:02 Balzsam...

Kirándulás után...

Az úgy kezdődött, hogy szombaton kirándultunk egyet az öcsémék barátaihoz, akiknek kecskefarmja van. Semmi marketing, annyi infót kaptam róluk, hogy Galpesi Kecsketenyészet és ennyi. 

Az csak egy dolog, hogy egy helyen én még életemben nem láttam ennyi kiskecskét (a cuki és a jajjdeédes kategória között mozogva), de isteni kecskesajtot készítenek mindenféle ízesítésben. Vettünk is snidlingeset, meg zöldfűszereset, szóval ehhez kellett valami kisérő, ami a képen látható rozmaringos kenyér lett végül. 

Hozzávalók: 

30 dkg liszt

2 dl tej

csipetnyi élesztő

pici cukor, só, bors, rozmaring apróra vágva

A tésztát megdagasztottam, és jó két órát hagytam kelni sütés előtt. A cipó tetejét egy kis tejjel kentem meg, és kb 40 perc alatt sütöttem készre. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro tej kenyér víz élesztő kecskesajt cukor rozmaring balzsam liszt snidling galpesi


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr221005214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása