Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2009.01.27. 10:24 Balzsam...

Otthonról...

 

A vajalja a világ legegyszerűbb étele, nekem leginkább a gyerekkort idézi. Bár Anyukám mindig a piacon vette a reggelire/vacsorára való finomságot, én most megpróbálkoztam vele otthon, és sikerült. Lényegében egy csomag vajat kell felhevíteni, és annyi lisztet kell benne lesütni, hogy közepesen sűrű masszaként lehessen kavargatni a serpenyőben. Amikor már karamellszínű, és illatú, akkor valami kis hőálló edénybe kell önteni, és megvárni hogy meghűljön. A hűtőben kell keményre dermeszteni, és utána ízlés szerint késsel, kalapáccsal, kisbaltával nekiesni, mert tényleg betonállagú. Én magos kenyérrel, és újhagymával tálaltam... 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr70905655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása