Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.11.28. 13:23 Balzsam...

Kezdődik...

 

Na mert mostmár nem lesz az ember lányának ideje semmire, de tényleg, előre jelzem, hogy lesz egy kis pangás. Szerencsés vagyok, mert hétvégén jönnek Anyuék, és degeszre tömik a fagyasztómat mindenféle olyan kajával, amit éjjel kettőkor is be lehet préselni a mikróba. mindemellett kreatívabb embereknek ajánlanám Nagy Zoltán oldalát, ahol mindenféle karácsonyi okosságok vannak a bonbonos doboztól az öltöztetőbabáig.

Mindemellett én is hős vagyok, mert kész az adventi dekoráció. Remek magyalágakat csórtam a korábban már emlegetett bokorról, és az utcánkban rámkacsintot egy borostyánbokor is, úgyhogy minden adott volt a hangulathoz.

Elővettem a mézessütemény illatú olajat is, amit még tavaly lőttem az Árkádban, hát, még mindig zabálnivaló, pláne, ha meleg helyre teszem, el lehet tőle ájulni :-D

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr53793009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miner.hu 2008.12.04. 19:56:55

Elnézést, hogy itt zavarlak, de nem találtam más jellegű elérhetőségedet.
Mint gasztrobloggernek, szeretném a figyelmedbe ajánlani a gasztro.miner.hu oldalt, ahol a gasztronómiai témájú blogokat jelenítjük meg egy helyen és a Gasztroblogger Szakácskönyvet, ahová blogodból valószínűleg néhány receptet külön is kiemelünk.
Szeretnénk, ha a Te blogod is megjelenhetne oldalunkon, s ehhez hozzájárulásodat szeretnénk kérni (szabályunk, hogy csak azok bejegyzései jelennek meg, akik ehhez hozzájárulnak). A bejegyzésedből csak egy kivonat jelenik meg honlapunkon és esetlegesen egy kis kép: ha valaki el szeretné olvasni bejegyzésedet, akkor a blogodra fog eljutni. Az eddigi tapasztalatok alapján napi további 50-100 látogatót is jelenthet, ha bekerül valaki a listába.
Amennyiben úgy döntöttél, csatlakoznál hozzánk vagy kérdésed van, írj az info[kukac]miner[pont]hu ímél-címre.

Miner.hu
süti beállítások módosítása