Balzsam- a gasztroblog

Szórd bele, keverd össze, kend rá, edd meg....

Fotóalbum

2008.09.01. 18:34 Balzsam...

Fogyókúrás csevap

 

Először is, nem hagytam abba a fogyózást, csak már nem tudom számolni a napokat (matekból mindig gyagya voltam). Másodszor elég agyalós dolog meló mellett (menekülve a menzakaja elől) minden napra kitalálni a menüt, ami belefér az ezer kalóriába, és még ehető is. Hétvégén pl ezzel a csevapszerűséggel próbáltam megoldani az étkeztetési problémát.

Hozzávalók:

30 dkg darált pulykahús

1 fej lilahagyma

só, bors, olívaolaj

a salátához konzerv kukorica, rukkola és natúr joghurt

 

Nagyon apróra vágtam a lilahagymát, igazság szerint leturmixoltam, és belekevertem a húsba a sóval, és borssal, valamint pár csepp olívaolajjal együtt. Kis kolbászkákat formáztam belőle, és grillserpenyőben megsütöttem.   

Szólj hozzá!

Címkék: olívaolaj bors pulykahús lilahagyma


A bejegyzés trackback címe:

https://balzsam.blog.hu/api/trackback/id/tr8643637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása